USŁUGI

Dla klientów indywidualnych

1. Diagnoza logopedyczna wraz z wydaniem opinii i stworzeniem planu terapii

Usługa skierowana do osób rozpoczynających terapię logopedyczną w moim gabinecie. Po wywiadzie i diagnozie logopedycznej rodzice otrzymują plan terapii, w którym wyszczególniono obszary pracy logopedycznej.

2. Terapia zaburzeń i wad wymowy

Zajęcia prowadzone są według indywidualnego planu terapii ułożonego dla każdego dziecka. W trakcie zajęć usprawniamy m.in: słuch fonemowy i fonetyczny, aparat mowy, wszystkie aspekty mowy.

3. Profilaktyka logopedyczna

Zajęcia mają na celu wspierać naturalny rozwój mowy u dziecka. Poprzez zabawę, kierowane ćwiczenia i ruch usprawniam i wspieram rozwój mowy.

4. Konsultacje indywidualne dla rodziców

Konsultacje logopedyczne skierowane są dla rodziców, których niepokoi rozwój mowy dziecka. W trakcie rozmowy logopeda rozwiewa wątpliwości rodzica, udziela mu porad oraz wskazówek do pracy w domu.

5. Terapia pedagogiczna – zajęcia wyrównawczo-kompensacyjne

Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży, u których ujawniają się specyficzne trudności z opanowaniem podstawowych umiejętności szkolnych (tj. czytanie i pisanie ) lub też zostały już zdiagnozowane.

6. Nauka rodziców wykonywania masażu swojego dziecka

Nauka odbywa się u Państwa w domu i składa sięga 3 spotkań. Podczas każdego z nich uczymy się masażu określonej partii ciała, a także powtarzamy już opanowane sekwencje.

https://masaz-shantala.pl/dolnoslaskie/

Dla placówek oświatowych

A. Badanie mowy dzieci

Badanie przesiewowe ma na celu: wyłonienie dzieci zagrożonych zaburzeniami mowy oraz zidentyfikowanie wychowanków, którzy wykazują nieprawidłowości komunikacyjne, a następnie objęcie ich pomocą logopedyczną.

B. Terapia logopedyczna

W trakcie terapii logopedycznej poprzez zabawę zmniejsza się lub całkowicie usuwa nieprawidłowości mowy, podnosząc kompetencje językowe dzieci.

C. Zajęcia profilaktyczne (logorytmika)

Grupowe zajęcia profilaktyczne wspierające rozwój mowy dzieci, które mają na celu zapobieganie powstawania nieprawidłowości komunikacyjnych u dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.

Również zajęcia logorytmiczne.

D. Zajęcia z Treningu Umiejętności Społecznych

Zajęcia te mają na celu niwelowanie trudności w komunikacji międzyludzkiej u dzieci, a także rozwijanie kompetencji społecznych.